Friday, February 13, 2009

nothing much..

maaf la..
kadang2 orang bukak page aku nengok2 ada cerita aku sendri ja. ya la, aku ni jenis yang self-centered ckit. klu boleh nak post something yang lebih ilmiah ckit tapi aku plak orang yang bleh dikategorikan sebagai seorang yang agak malas membaca, so doakan aku berubah.. aku dah try, tapi x tahan lama la usaha aku. there must be something wrong somewhere yang buat sesuatu kebaikan tak kekal lama kan?

kadang2 tu la pentingnya muhasabah diri.. kenang balik apa yang dah kita buat yang menyumbang kepada perkembangan diri kita dan orang lain, apa yang kita dah buat yang dah menyusahkan dri kita dan yang pentingnya ada tak kita susahkan orang lain..
bila dah kenalpasti semua2 tu kita buat la apa yang terbaik contohnya pohon maaf atau mungkin berterima kasih kepada orang yang dah bantu kita. tapi yang paling penting terim kasih kat ALLAH.

1 comment:

mohd azizi said...

rilek la kedah... blog kau, ikut suka kau la nak wat ape kan? kan? ni ade satu teka teki, binatang ape paling kaya?