Thursday, February 4, 2010

selamat empat haribulan...

dah masuk bulan dua dah... semalam birthday kakcik... aku dah wish dah... cuma nak bagi hadiah je xtau nak bagi hapa lagi... tapi aku mesti figure smth utk dia... at least klu xdak duwet pon buat sndiri ja la... setau aku minah ni style ang tak kesah, janji orang igt dia... bagi stokin lama aku je la... ehehehe

semalam nak pi tegk adnn sempit ngan wani, tapi pukul 4 baru ada... aku plak tgh gila nak main futsal kat fac, so cari muvi yang awal ckit... last2 decided tgk spy next door je la... so beli la tiket... lepas beli tiket p la cari makann ckit, lapar kata wani... so beli kat jusco... bila dah time, pegi la msuk.. lewat ckit, dalam 5 minit camtu... bila dah masuk p la kat hall dia, no 8.. masuk2 tgk semua cina... cam tak logik ja... tapi bila pk2 balik, eh ya x ya gak... filem jackie chan, tu sebb orang cina byk kot... bila dah dalam 5 minit dalam tu, aku perasan yang muvie 2 setting dia cina 80an. aku pon gitau wani sruh dia stay dalam jap.... aku nak keluar pastikan btul ke hall 8 yang kami masuk tu... rupa2nya tu hall 7... ahahahahah...aku pon call dia, ajak kluar.. so masuk la hall 8.. aduhhh... ansib baik terpikir nak kluar, klu tak rugi je... crita dia lawak la, tapi plkon lain2 macam kaku ckit... macam bajet rendah je... tapi lawak la...

balik main futsal... main sebelas orang je... sebelum2 ni kalau petang, empat court pon xckup, tapi semalam cuma sebelas orang.. mungkin sebb cuaca macam nak hujan kot...

hehehe

No comments: