Sunday, July 19, 2009

semalam...

letih dowww...
aku tidoq awai gak, tapi dek kerana badan macam diserang senggugut, aku bangun koi 12... pehhh dekat 12 jam aku tidoq... lesu badan... ya la, 2 hari sebelum ni aku ngan ikhwan terjah muzik2( hehehe macam nas ahmad plak terjah2 nih..), pastu kelmarin p tngok mu training kat b.j.. lotih gila... balik tu tersadai aku dalm bilik... tak daya nak gerak dah...

bila dah bangun sedaq2 ada mesej, dari awek tapi tak daya nak balas sebab still nak sambung mengeroh, tapi skali dapat call la... walaumacamna pon, lepas habis cakap aku terus nekad sambung tidoq untuk at least 1/2 jam lagi tapi malang skali tak dan, fariz mai rumah nak pinjam joran... diketuk2nya pintu bilik sampai aku terjaga balik... waduhhh

kluar la aku dalam pkul 1 p ambik awek aku, pastu p pas, makan... makan nasik ngan sup campur kat Ani Sup Utara.. sedap kat situ... awek yang cadang p situ... berjam2 lamanya kami kat situ... situ la tandas, situ la surau, situ la ruang tamu, cuma tak tidoq situ ja... dalam koi 6 lebih kami pi jalan2 kat taman belakang restoran terapong kat kat ngan pas 2... cantik siot tempat tuhh... aku terpegun ngan air terjun buatan yang ada situ... bukan apa, tak sangka yang ada tempat macam tu.,.. dok ingat tempat orang jogging biasa2 ja...

masa sebelum balik lepak kat kedai kopi kat kat situ... baran kontek, dia nak belanja aku main futsal kat frenzy... dalam koi 11 lebih2 kat kat koi 12 aku pon berangkat la... bila dah balik, dalm koi 2 mcam 2, mandi, bukak internet, layan frndster.. wawawa... aku dah aktif ckit dah berfriendster ni.... dengaq2 orang dok khayal ngan facebook, tapi aku xmenceburkan dri lagi... malas lagi nak daftar... frenster ni pon ah ckup bebal nak check walaupon internet kat hujung jari ja...

2 comments:

Teacher Farahi said...

oit cik ramli~!

pJarT_FiZa said...

pergh cik..
g dating eh...
xajak pon
hehe