Thursday, July 16, 2009

fuhhh... lama dah tak memblogkan diri... hampir 2 bulan kat kampung, akhirnya tersadai balik kat shah alam ni for the 6th semester. arggghttt... bosan.... tak habis2 belajar bosan, dan aku bajet bila dah habis ni plak lagi bosan... dah kena masuk alam pekerjaan... bukan bidang aku tu... aku cuma layak jadi pelajar bermasalah yang setiap sem akan ke bilik ketua program mintak drop subjek, hehehe..., bukan apa, credit hour melampau-lampau lebihnya...

2 bulan kat kampung terasa macam 2 minggu ja... sekejap sesangat masa berlalu... aku ni plak jenis yang tak pernah puas2 dok kampung... ya la, ujan batu di bla bla bla bla, tau la kan peribahasa 2..., mana nak boleh tinggalkn kampung lama2... takut orang serang.. hehehe..

dah nak masuk minggu ke 3 pengajian, satu kali haram pon aku tak penah masuk kelas, masuk court tenis ada la... hehehe... takut la nak masuk kelas... rasa macam blom ready lagi.. aku plak bakal konvo(grad) lambat, so tekanan 2 dah terasa tu pon budak2 aku blom pegi praktikum lagi... bayangkan kesengsaraan atau ketensionan yang bakal aku alami bila budak2 tu dah bergelar cekgu2 pratikal... aku pulak dok terhenjut2 pi kelas...

huwaaaa.....
apa2 pon aku still bersyukur dengan segala dugaan yang Allah bagi kat aku ni.. aku percaya semua yang berlaku ada hikmahnya... semoga dengan adanya pengalaman sedemikian aku akan berhati2 dan lebih giat berusaha kelak...