Wednesday, January 7, 2009

HeRe CoMes da nU SchEdULe...

setelah settle semua hal2 pendaftaran, secara rasminya jadual ni akan aku mula pakai start minggu depan. semalam baru settlekan kelas literature yang aku kena repeat.. dah tukar kelas. p klas skali ngan budak yang kena repeat gak. bukan apa, senang nak buat keja.

setakat ni sja dah banyak aku habiskan duit pinjaman aku. tapi ok la, sewa dah settle. tak la serabut kepala otak sangat. mengikut log yang aku buat, ni dia perbelanjaan aku setakat ni;-

(1)sewa = RM800
(2)yuran = RM900
(3)kasot = RM255
(4)hardisk casing = RM45
(5)pinjamkan kat orang = RM600
(6)bayar balik pinjaman = RM225

yuran tu aku bayar untuk kakak aku skali, kiranya aku ada simpanan RM490. tambah plak ngan bagi pinjam kat ciksha jebon a.k.a awek aku untuk dia sambung degree kat shah alam ni, RM600, RM1090 la semua skali tak dikacau. tambah ngan bapak boh lagi, RM100. huhu... ok la aku rasa...

semua benda ALHAMDULILLAH dah settle, so aku harap, INSYA-ALLAH proses pengajaran dan pembelajaran aku akan berjalan lancar sepajang semester ni..

Aku terpikir gak nak posa, sehat sikit badan aku disamping dapat menjimatkan kos sara diri kat sini yang agak membebankan sekiranya langkah2 penjimatan tak diambil. Bab reward tu aku serah kat Yang Maha Esa ja la

1 comment:

FiguRa said...

hg blajaq kat mana nie?? mahai betoi yuran dia