Tuesday, January 6, 2009

doh lamo doh...

Dah agak lama dah aku x memblogging diriku ini... Rindu plak rasanya...
PTPTN dah masok, dah lama dah, 1hb dulu lagi..
ALHAMDULILLAH, semua benda dah settle..
Sewa untuk sem ni dah, api, air, tenet skali sewa..
Budak2 cadang nak beli mesin basuh tapi aku rasa dah agak lewat tok benda camtu..
sem ni aku dah buat bajet btol2..
siap beli 3 pasang kasut lagi..
hehe.. ni ha mereka sekalian..
Blajar kira dah okey ckit la...
kemalasan nak berangkat ke kelas 2 dah kurang la.. pagi pnya kelas dah malasdah nak ponteng...
serik aku kena repeat 2 paper.. masalahnya bukan tak pandai, tapi malas.. tension aku nak melayan karenah diri aku sendiri yang memang malas ni..
nak kata aku memang jenis yang malas nak pi kelas, aku rasa masa sekolah mnengah dulu, sijil ponting sifar tiap2 taun dapat,, huhu...

No comments: