Thursday, December 4, 2008

Dah prepare nak berangkat balik kampung untuk esok, tiba2 dapat mesej dari Firhan bagitau yang duit gaji aku yang x seberapa dah dapat. PUP!, kansel, esok ambik gaji, lusa aku balik. Banyak orang yang x tau yang aku dah berenti keja kat ZPMC 2. Bukan malas, tapi x berbaloi untuk sebulan aku stay, tapi gaji kecik dari belanja nak pi Bukit Jalil 2.

Macam aku kata kat atas, dah prepare dah nak blik, motor dah pi kedai, adjust rantai. dah pi rumah budak2 18, cuci rantai, basuh motor, rim. TUP2 dapat berita 2, delay lagi sari la.

Aku plak sebenarnya kalau dah nekad nak balik, tengah2 study pon aku nak balik aku balik la. Kiranya suka-suki aku la. keputusan aku nak stay Shah Alam, keja ni memang mengejutkan banyak pihak la..

Apa2 pon, FELDA Sungai Tiang, wait for ME... I'll be BACK!! YEAH!!

No comments: